13 Ağustos 2023 Pazar

BUGÜN BANA SİHRİ GÖSTER 1


BUGÜN BANA SİHRİ GÖSTER✨(1) ☑️Kendime Günaydınnn ✅Enerjetik halata bağlanalım ☑️Sonsuz varlığımızla genişleyelim ✅Bugünün meydan okuması ☑️Bar bar gezmece🥳 ✅Bugün hangi beden prosesi benimle takılacak? ☑️'Ning'e girdim mi? ✅Bi mailime bakayım 😉 ☑️Big 5 temizlemelerimi yaptım ✅Mantrasız asla güne başlamam da başlamam 😉🥳✨ **BİG 5 Sorumuz ✔️Seçtiğiniz sınırlı yaşamı yaratmak için Big 5'in ne kadarını kullanıyorsunuz? POC POD ✔️Seçtiğiniz sıfır toplamlı yaşamı yaratmak için Big 5'in ne kadarını kullanıyorsunuz? POC POD **"YARATICI SORUSU: Bugün hemen tüm realiteleri değişterecek neyi farklı olabilirim ya da yapabilirim? **MEYDAN OKUMA: 🎯YARATIN Bir "Kendin Ol Listesi" yapın. Size kendinizin daha fazlasını veren tüm şeylerin bir listesini yapın: daha fazla gülümseme, daha fazla alan, daha fazla neşe! Bu şunun gibi görünebilir; "Ben bunu dinlediğimde, bunu yaptığımda, bunu yediğimde, bunu izlediğimde veya bununla oynadığımda daha mutlu oluyorum ve daha fazla kendimin algısına sahip oluyorum!' **MANTRA Hayatın tümü bana kolaylık,neşe ve ihtişamla gelir. All of life comes to me with easy, joy and glory

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeldirici implantları temizlemeye var mısın?

Bugün hemen şimdi tüm realiteleri değiştirecek neyi farklı olabilirim ya da yapabilirim? Dedik ya sabahtan 30 kere 😃 üstüne bu post bi fark...