10 Mayıs 2020 Pazar

SARIŞINIM ÇUHA ÇİÇEĞİM


Bu sabah her zamanki gibi balkonuma çıktım, derin nefesler aldım ve teşekkürlerimi sunuyorum: Aldığım nefes için, sağlıklı olduğum için, gün anneler günü annem için, evlatlarım için, güzel manzaram için, kedilerim...

Birden “Sarışınım” dediğim çuha çiçeğimi fark ettim. Her gün ayıklardım kurumuş, ölmüş çiçeklerini ve yapraklarını ki gücünü yeni gelen çiçeklere, yapraklara versin.
Ama birkaç gündür ihmal ettim Sarışınım'ı güzel çuhamı. Ayıklamaya başladım kuruyanları ve birden bire kendine geldi Sarışınım Çuham. 😁😃 NEŞE doldu sanki bana teşekkür eder gibi daha bir güzelleşti ve güneşle rüzgarla şöyle bir parıldayıp salındı hafiften.
Birden bir şey söyledi bana:
“Sıra sende Sahide! Ayıkla, temizle...”

Neyi ayıklıyorum? Neyi temizleyeceğim?
Bizlerin de hayatlarında günün sonunda ayıklaması gereken  kurumuş, ölmüş olan yaşanmışlıkları var. Ayıklamadığımızda yeni gelecek ve gelmiş olan, neşe kolaylık ve ihtişamla dolu yaşanmış ve yaşanacaklara fırsat vermemiş oluyoruz.
“Ya hocam çiçek değil ki bu, nasıl ayıklayacağız?” dediğinizi duyar gibiyim. 😊

Geçmişte kalmak, affedememek tıpkı kurumuş çiçeklerle yapraklarla  yaşamak gibi...
Kendi gerçek  potansiyelimizi yaşayamadan mı geçip gideceğiz bu dünyadan?
Kendi potansiyelimizi yaşamamız için neler mümkün? Potansiyelimize engel olan ne varsa yıkıp yaratımını  iptal edelim mi? ( POC POD)
Affetme çalışması, dönüştürme çalışması, kendini sevme... Daha seçebileceğiniz bir sürü araç var. Yeter ki gönüllü ol! Kendine bu değeri ver. Kendine nazik, nezaketli, cömert olma zamanın gelmedi mi? Bunun gerçekleşmesi için neler mümkün? Ya bunları yapsaydın nasıl bir sen olurdun?
Sarışınım Çuham kadar olabilmek için neler mümkün?

Hayatın tümü size neşe kolaylık ve ihtişamla gelir. Seç ve dönüştür. Bunu kendine borçlusun!
Sen mucizesin.


SahidendeSahide (10.05.2020-İzmir)

2 yorum:

  1. Ayıklayalım çok doğru, niye boş yere efor harcıyoruz, ellerinize sağlık❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet prensesim daha yolun başındayken günlük temizleyin :) çok teşekkürler tatlim <3

      Sil

Çeldirici implantları temizlemeye var mısın?

Bugün hemen şimdi tüm realiteleri değiştirecek neyi farklı olabilirim ya da yapabilirim? Dedik ya sabahtan 30 kere 😃 üstüne bu post bi fark...